Tvorba business modelů | Alexander Osterwalder, Yves Pigneur

236
Neohodnoceno
  • 1 z 3

Stav: nová s vadou obálky


  • Skladem
300 Kč
Kategorie: Osobní rozvoj, motivace, kariéra
Autor: Yves Pigneur , Alexander Osterwalder
Nakladatelství: BizBooks
 

Stav: nová s vadou obálky - zadní strana obálky je nepatrně pomačkaná a ušpiněná, kousek je odtržený

 

Nakladatel BizBooks
Rok vydání 2015
Vydání 1.
Edice / Série  
Vazba brožovaná bez přebalu matná
Rozměr 23 x 19 x 2 cm
EAN 9788026500254
ISBN 978-80-265-0025-4
Ilustrace  
Počet stran 288

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev.

Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý. NA KNIZE SPOLUPRACOVALO 470 LIDÍ Z PRAXE Kniha Tvorba business modelů je sama příkladem toho, co říká. Procesu tvorby se účastnilo 470 lidí ze 45 zemí a originál knihy byl financován a vyroben nezávisle na tradičním nakladatelském průmyslu. Přehledná grafická úprava postavená na jasných vizuálních prvcích pak umožňuje okamžité praktické využití. Ondřej Bartoš, partner venture kapitálové investiční společnosti Credo Ventures: Tvorba business modelů je jednou z nejužitečnějších byznys knih, na které jsem v posledních letech narazil. Jednoduchou a názornou formou přináší porozumění principům tvorby opravdu konkurenceschopných business modelů, jejichž prostřednictvím mohou společnosti dosahovat náskoku před konkurencí a zvyšovat svou hodnotu. Knihu doporučuji i začínajícím podnikatelům, protože je naučí lépe pochopit, jakým způsobem by měli vytvářet hodnotu ve svém podnikání.

 






 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.