Marketingový plán | Malcolm McDonald, Hugh Wilson

297
Neohodnoceno

Stav: jako nová


  • Vyprodáno
240 Kč
Kategorie: Ekonomika, byznys, management
Autor: Malcolm McDonald , Hugh Wilson
Nakladatelství: BizBooks
Položka byla vyprodána...
 

Stav: jako nová

Podnázev: Příprava a úspěšná realizace

 

Nakladatel BizBooks
Rok vydání 2012
Vydání 1. 
Edice / Série  
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Rozměr 17,5 x 23 x 3,5 cm
EAN 9788026500148
ISBN 978-80-265-0014-8
Ilustrace  
Počet stran 576

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.