Marketingová komunikace | Miroslav Foret

354

Stav: jako nová


  • Skladem
190 Kč
Kategorie: Ekonomie, byznys, management
Autor: Miroslav Foret
Edice, série: Praxe manažera
Nakladatelství: Computer Press
 

Stav: jako nová, včetně nepoužitého CD

Podnázev: Marketingový výzkum jako poznávání zákazníka, nástroje marketingové komunikace se zákazníkem, identita, kultura a image organizace, marketingová komunikace ve veřejné správě + CD

 

Nakladatel Computer Press
Rok vydání 2008
Vydání 2. 
Edice / Série Praxe manažera
Vazba pevná bez přebalu lesklá
Rozměr 17,5 x 23 x 3 cm
EAN 9788025110416
ISBN 80-251-1041-9
Ilustrace  
Počet stran 446

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce.

Publikace je určena: marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili studentům na podnikatelských a obchodních fakultách jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se: jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad. jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.