Jak myslí úspěšní obchodníci | Helen Kensett

2239

Stav: nová s malou vadou


  • Skladem
150 Kč
Kategorie: Ekonomie, byznys, management
Autor: Helen Kensett
Nakladatelství: Management Press
 

Stav: nová s malou vadou -  na zadní straně desek se mírně odlupuje horní laminovací vrstva

Podnázev: 48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete

 

Management press, 2017, 1. vydání, ISBN 978-80-7261-536-0, EAN 9788072615360, měkká/brožovaná, 144 x 203 x 15 mm, 271 stran 

 

Triky, které prodávají


Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační služby, všude narazíme na spoustu „vyzkoušených“ a „o
věřených“ technik, které nám našeptávají, co říkat, kde to říkat a jak to říkat. Prodejní profese se v posledních letech mění k nepoznání. I zkušení obchodníci dnes prodávají na přeplněných trzích jen s obtížemi. Zákazníci jim možná pro jednou ještě telefon vezmou či odpoví na emailovou nabídku, ale podruhé už nemusí uspět. Na takovémto trhu tradiční techniky už zkrátka nezabírají.

 

Potřebujete o produktu vědět více? Potřebujete fotografie detailů? Kontaktujte nás.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.