7 principů masového marketingu | Mark Earls

735

Stav: nová


  • Skladem
170 Kč
Kategorie: Ekonomie, byznys, management
Autor: Mark Earls
Nakladatelství: Computer Press
 

Stav: nová

Podnázev:- jak dostat dav na svou stranu

               - změňte chování zákazníků, zaměstnanců i veřejnosti

 

Computer press, 2008, 1. vydání, ISBN 978-80-251-1911-2, EAN 9788025119112, měkká/brožovaná, 167 x 224 x 17 mm, 277 stran 

 

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.

 

Potřebujete o produktu vědět více? Potřebujete fotografie detailů? Kontaktujte nás.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.