5 rolí manažera a jak je profesionálně zvládnout | Oldřich Šuleř

736

Stav: jako nová


  • Skladem
130 Kč
Kategorie: Ekonomie, byznys, management
Autor: Oldřich Šuleř
Nakladatelství: Computer Press
 

Stav: jako nová

Podnázev: role interpersonální, informační, rozhodovací, organizační, motivační

 

Computer press, 2008, 1. vydání, ISBN 978-80-251-2316-4, EAN 9788025123164, měkká/brožovaná, 168 x 221 x 16 mm, 240 stran 

 

Kniha nabízí jedinečný pohled na pět oblastí či rolí v práci manažera. Přináší praktické návody, jak tyto role úspěšně zvládnout.
Manažerské role lze rozdělit podle logického sledu manažerských činností. Aby manažer mohl na své okolí působit musí v prvé řadě umět vstupovat do efektivního kontaktu s lidmi - to je náplň jeh
o interpersonální role. Díky tomu může lidem předávat a od nich získávat informace - to je informační role manažera. Na základě získaných informací musí manažer řešit problémy a rozhodovat - to je náplň role rozhodovací. Aby rozhodnutí mohla být efektivně realizována, musí manažer umět práci druhých zorganizovat - to je role organizační. A k tomu aby byla práce úspěšně naplněna, musí manažer lidi také efektivně motivovat - to je náplň role motivační. Tato kniha se pokouší poskytnout ucelený pohled na práci manažera, jeho osobnost a kompetence, organizaci práce a manažerské role a popsat nástroje a techniky, které manažer může uplatňovat ve své každodenní praxi. Na konci každé kapitoly si můžete sami pomocí sebepoznávacích testů ověřit či vyzkoušet probrané aspekty manažerských dovedností.

 

Potřebujete o produktu vědět více? Potřebujete fotografie detailů? Kontaktujte nás.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.